weer verhuist - Reisverslag uit Quimperlé, Frankrijk van Peter Paul Schrauwen - WaarBenJij.nu weer verhuist - Reisverslag uit Quimperlé, Frankrijk van Peter Paul Schrauwen - WaarBenJij.nu

weer verhuist

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peter Paul

27 Juli 2006 | Frankrijk, Quimperlé

zozo beste mensen trouwe lezers ik zit hier nog steeds in het overheerlijke frankrijk en mijn franse taalkennis gaat nog steeds vooruitwat ik dan maar als een pluspunt beschouw. ik heb een deer laatste dagen weer een neiuwe tent mogen ontvangen omdat de luitjes mijn collega's mijn tent graag wilden hebben boven op de beg voor als het regent. nou ok ik een nieuwe tent geenprobleem geneog ruimte alleen de slaap cabine is zo klein dat ik muh amper kan omdraaienwat ik dan ook eigenlijk als een minpunt beschouw. ik mis het meeste gros van mijn vrienden na 2 maanden toch wel fftjes langskomen zit er voor de meeste ook niet in maar dan maken we wel goed altthans dan mogen hun goedmaken wanneer ikweer in hollande ben. trouwen nog even ove de tent gesproken Antoine mijn vriendleijk buur en vriend heet op d baas kosten een nieuwe party tent mogen aanschaffen voor ons om te koken dus denkt hij laat ik er geen gras over groeien en hebben wij nu ook een tent van 3 bij 4 meter zoon lekkahre grote party tent de feestjes aanvrgen stromen al binnen. ik heb weer eenbreakfast party gehad en face painting vanavond heb ik disco met de kids en Antoine tevens ook dj en chauffeur voor de kayaks. afgelopen maandag avond heb ik een gezellige avond gehad met de kids want we hadden kinder karaoke geoorganiseed en apres aussi un fete le karaoke pour le adult. ergister vond hebben we een brazillian night gehad egt vet met de bar versierd en zand op het podium en hebben een mode optocht/caatwalk gehouden de kids hebben met met mij en marie bij de kinderclub rokjes en armbanden gemaakt en dat mochten ze showen helemaal geeldig daarna was er voetbal demonstratie vna onze eigen neiuwe ronaldinho daarna een op/uitvoering van capoeira ofso best vet daarna kwam Nuts onze eigen eekhoorn op bezoek altijd gezellig en als 5de hebben we ook nog gelimbodanst:D nou ik breit er wee eneind aan met de medleing dat ik morngenweer gezellig naar paps en mams ga op de andere camping en dat ik na morgne ochtend de kids club heb gedan weer mijn welverdiene Conge heb nou adiosz ik zgdag au revoir
Peter Paul

  • 03 Augustus 2006 - 12:51

    Jeroen:

    eey pp,
    wij zijn nu alweer sinds zaterdag terug van AMERIKA :). was echt super leuk, ik vertel je alles nog wel een keer. Hou je me op de hoogte van alle dingen die op la baie gebeuren en zijn dingen die gebeurt zijn :p.

    groetjes jeroen

  • 14 Augustus 2006 - 18:11

    Clair From Arzano!:

    Hello! Are you taking the mickey out of me?!! Everything is in dutch so i dont understand it! :(. Good site anyway!
    See ya later... whatever minger!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Quimperlé

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2007

1ste week alleen

20 Augustus 2006

home sweet home

27 Juli 2006

weer verhuist

29 Juni 2006

Drukte en verhuizen

13 Juni 2006

Rustig
Peter Paul

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 10448

Voorgaande reizen:

17 Juni 2007 - 17 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: