Drukte en verhuizen - Reisverslag uit Quimperlé, Frankrijk van Peter Paul Schrauwen - WaarBenJij.nu Drukte en verhuizen - Reisverslag uit Quimperlé, Frankrijk van Peter Paul Schrauwen - WaarBenJij.nu

Drukte en verhuizen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peter Paul

29 Juni 2006 | Frankrijk, Quimperlé

zozo beste aanwezigen ik zit ier weer/nog steeds in het zonnige France en omdat ik het hier zo goe naar muh zin heb moet ik verhuizen:( ik heb een tent opgezet( vertrouw er nog niet op maar oke ) en het is de bedoeling dat ik er vnaaf in ga alleen ik heb nog geen bed of iets alles een tent met een slaap cabine. dus waarschijnlijk word dat morgen ochtend pas intrekken maar dat maakt verder niks uit het is weer druk ik heb kids clubs met 25 kinderendis is lekker duurt het allemala wat lange doe je minder prachtig
ik ben druk bezig met het opruimen van mijn caravan anders heb k het weer gedaan als die vuil is dus veder gaat het hier lekker de kreeet van Jan was da de camping vna een kinder camping naar een mokkelcamping verandert :D altijd positief wat ook ppositief is dat ik hier lekkere bakkies pleur naar binnen krijg lekker. ik ga zo maar weer eens omdat ik honger heb en zo dde TY Nadan Challenge heb erg vet Kanoos met gaten je raad het al zinkend en wel.
adios vanuit het zonnige frankrijk
Peter Paul

  • 01 Juli 2006 - 09:08

    Romy:

    Heeey Peter, Jah nu ben ik erachter wat dit voor site is, pas je het steeds weer aan of blijft ie hetzelfde, aangezien je het in je verhaal over een tent opzetten enzow hebt, en dat moet denk ik alleen aan het begin van de (werk)vakantie. Maja ik ga weer verder met je op msn
    Kus Romy

  • 01 Juli 2006 - 14:14

    Martijn:

    Gast, leer is typen ;)! Maar zo te zien heb je het prima naar je zin daar in Frankrijk... Schrale troost voor ons omdat je dr nu niet bent, het is ook heerlijk weer in het zonnige Nederland! Alleen om te tennissen is het toch AARDIG warm kan ik je vertellen! Maar veel plezier nog daar en ik verneem vast ooit nog wel is wat van je!

    Uitjes Martijn

  • 02 Juli 2006 - 18:12

    M.:

    Goehhhd,
    het word is tijd om Peter Paul te updaten met allerdaagse shizzle vanuit Geina-030:)
    Geen gezeik over het weer(met alle respect), geen gezever over Erik met (aldanniet) kramp.. neen, een stukje tekst wat je hopelijk zal bekoren.
    De vork zit als volgt in z'n steel; er gebeurd veel de laatste weken. Voetballen word niet veel meer gedaan en moet eerlijk zeggen dat ik erg weinig tijd heb gehad om Frank en Erik in de smiezen te houden. Mijn vakantie is dus dan ook pas nèt begonnen.. en hoe?!
    De afgelopen weken is natuurlijk weer lekker gepartyd, wat je af en toe is je centen kost. Soms kost uitgaan niet alleen je centen, maar ook je imago!! Je zal maar uit de Stee zijn gezet zeg, tszjow.. Dan ister iets goed mis gegaan:D (precies ja, deze lieve koter werd eruitgeschopt..)
    Toen ik gister weer eens ging stee-eren kreeg ik meteen een eerste officiele waarschuwing naar m'n kopf geslingerd, want hij had me 'd'r vorige week nog uitgek*nkerd en ik moest maar op m'n tellen passen'. Die had ik dus alvast in de pocket, vóórdat ik m'n partymood kon activeren.. Het was een steelijke avond gister, meer vlees dan vis, maar ook weer niet zó ontzettend verschillend.
    Mijn God, wat ister toch veel te vertellen.. Mmh.. om nou nog 40 nachtjes te wachten totdat ik je weer spreekwoordelijk in de armen kan vliegen.. tsja.. dat moet dan maar.. Een gastenboek is natuurlijk er niet voor bedoelt om ieders sociale leventje van a tot z neer te kalken.. goed, wat hoogte en dieptepunten:
    -Merlijn ernstig beboet door een Mocr0(50 euro voor OV-en en daardoor ook nog is 30 euro voor het vergeten van een gloednieuwe zwembroek)
    -Duinrell daar kikker je niet altijd van op
    -M'n school is zo goed als afgerond, stage plek alleen nog vinden. Met mijn talenten moet dat natuuuuurlijk geen probleem zijn;)
    -Pokeren is al lang niet meer gedaan
    -De vakantie van paultje, frank, erik en mij staat enigszins op losse schroeven, we nemen last minute namelijk. Paultje is echter vergeten vakantie te vragen.. potver..
    -Mats batst op z'n malst. Jaja, jawel!:D
    -Chickies 4 life, oh ja!
    -Verdampt.. lastig zo'n samenvatting. Ik ga niet zeggen: 'we bellen', want dat word me iets te expensive. We schrijven? Faxen? We webcammen:)

    Dag Peter Paul, hopelijk ben je weer volledig up to date, al is dat wel erg optimistisch gedacht..
    Vergeet niet dat we van je houden hier in Geina:D

  • 11 Juli 2006 - 14:49

    Patrick:

    Yo pp

    Wwo dude ik ben weer terug uit spanje en volgende week ga ik naar italie AIGHT!!! wow dude ik ben naar camp nou geweest ik spanje, je weet wel da fc-barcelona voetbal stadion gebeure (nou niet zo jaloers op mij zijn hoor:P)

    Wow gast raad eens, ik heb me rijbewijs zaterdag 8 juli gehaald. in 1 keer meteen. eerste waar ik daarna na toe ben gerede was de MAC. Ik miste je wel hoor ;). Volgende keer eis ik dat je mee gaat en dan kan het me geen f*ck schele dat je in frankrijk zit whaha. maar dat weekendje van ons samen ken nu ook eindelijk werkelijkheid worden.

    Gozert ik moette weeer gaan, tis 10 voor 5 en dan weet je het wel bij ons: eten.
    Alvast eet smakelijkjuhs en ik check je later. homy's 4 life, laterz
    Patrick je streethomy

  • 26 Juli 2006 - 19:42

    Peterr:

    Heyy PP,

    Je houd het nog wel effe vol dus zo te zien. Ik heb helaas geen vakantie meer, weer druk aan het werk. K heb wel een superr vakantie gehad, maar t was bijna afgelopen met mij . Het was ieder geval gevaarlijk maar we hebben het gehaald en bijna 868 km gemountainbiked door de alpen en nog naar venetie geweest met te heet weer.

    Ik had graag nog een weekje willen komen maar dat zit er niet in. Geen idee hoe ik moet komen, maar ik zie over 2 maandjes wel weer hier.

    Heb je in de maanden dat je er al zit al een leuke franse vriendin?????Hou je het tennis nog een beetje bij????

    Ieder geval nog een goeie tijd daarrr en geniet er maar van!!!!

    Groetttt Peterrrrr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Quimperlé

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2007

1ste week alleen

20 Augustus 2006

home sweet home

27 Juli 2006

weer verhuist

29 Juni 2006

Drukte en verhuizen

13 Juni 2006

Rustig
Peter Paul

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 10445

Voorgaande reizen:

17 Juni 2007 - 17 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: