Rustig - Reisverslag uit Quimperlé, Frankrijk van Peter Paul Schrauwen - WaarBenJij.nu Rustig - Reisverslag uit Quimperlé, Frankrijk van Peter Paul Schrauwen - WaarBenJij.nu

Rustig

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peter Paul

13 Juni 2006 | Frankrijk, Quimperlé

zozo beste mensen hier sprekt weer een tevreden man in het noord westen van La France. Momenteeel is het hiero erg rustig eigenlijk geen drol te beleven ik kannu mee met kayakken paintballen booogschieten quadten en als ik wil zelfs paard rijden ( NEE). Nu is er een groep van een openbare school als een sort kamp die leraar is een vriend van jan dus daarom zijn ze hier heen gekomen gister heb ik daarom 2 uur en een kwartier staan zekeren bij het klimmen wat ik overigens niet zo erg vond deed ik nog wat nuttigs met mijn tijd ;):P. het is her nu voomde 2de dag p rij nat regenachtig maard a tis eigenlijk wat heerlkik omverschilllende redene we hebbeen 2 weken 25 graden gehad zie mijn vorige bericht. en nu is het lekker aan het afkoelen een beetje nog steeds 20 minimaal tevens het waterpijl uit de rivier mocht wel weer wat om hoog dus positief dat het regent. negatief is dat het zo vochtig is en in mijn caravan zijn al mijn boek kaften automatisch om gevouwen en iig niet meer zoals het hoort. maar alsk ik denk me te gaan vervelen heb ik altijd nog de oplosssing VOETBAL KIJKEN op eenzeer groot schem met ene dia projector doen we datop zoon grote muur schijnen en voila. ik ga er weer eens van tussen denk ik ff duije nemen in het zwembad om mijn boodschappen ophalen of mijn was ophalen als het al droog is iig ik zie he wel salut Peter Paul
ps. die fotoos sja ik denk dat ze de usb poort hebben agesloten ik kijk zo snel mogelijk naar een andere opllossing tot doedels

  • 13 Juni 2006 - 18:55

    Loes Schrauwen:

    leuk dat het goed met jou gaat,lex zegt neem een ponypaardje dan kan jij met je benen op de grond meelopen.Hier is het bloedheet om21.00 uur nog 30 graden, groetjes en doe je best tante loes en lex

  • 14 Juni 2006 - 17:58

    Jenny:

    hee peter pan

  • 15 Juni 2006 - 17:14

    Jeroen:

    Eey double P,

    Waarom niet paard rijden??:p. Maar hier in limburg is het ook vet warm:) dus wij hebben ook niks te klagen. IK WIL WEL ZO SNEL MOGELIJK DIE FOTO'S ZIEN!!!! :p

    groetjes jeroen

  • 17 Juni 2006 - 16:01

    Walther:

    Hier spreekt ook een tevreden man alleen dan niet uit Frankrijk. Helaas ze hebben je smeekbedes boven niet gehoord en ik mag het niet mee maken dat jij eventueel stage loopt op het OC ;) IK ben geslaagd! Jaja ik zou het eerder melden maar beter laat dan nooit ;)

  • 19 Juni 2006 - 14:14

    Patrick:

    Yo pp

    Alles goed> met mij wel. Het is hiero in nederland weer veel te heet. Het is veel te heet om active dingen te doen. Op die website stonde mooie foto's :S. Ik heb nu ook wesmalle bier. en dat moet ik nu helemaal in me eentje opdrinke:D Je zal wel balen. hmmmm me rij instructuur belde of ik om half 5 ken rijde in plaats van 5 uur. Ik moet nu stoppe. Veel plezier nog (ook met de vrouwtjes).

    Groeten uit nederland

  • 19 Juni 2006 - 18:08

    Tante Wil:

    test

  • 19 Juni 2006 - 18:10

    Tante Wil:

    test2

  • 19 Juni 2006 - 18:12

    Mama:

    ben op verjaardag van ome henny en even uitleg gegeven ze zullen je wel een berichtje gaan sturen xxxxxmam

  • 20 Juni 2006 - 11:26

    Fleur:

    heeej PP, wist helemaal niet dat je naar frankrijk ging joh..super gaaf!! zo te lezen vermaak je je daar ook wel!!:D zie je wel weer over paar maandjes!! Au Revoir!!

    dikke kus fleur!!

  • 20 Juni 2006 - 19:45

    TANTE WIL:

    Hoi peterpaul
    Eindelijk heb ik je dan toch gevonden.Het is de eerste keer dat ik op web-log werk maar aldoende leert men.Zo te lezen heb je het wel voor elkaar daar in je eigen caravanhome.Gisteren was oom Hennie jarig zoals je dan weet zit het huis dan vol. Dat heb als klein mannetje wel meegemaakt als je mee kwam en in de keuken kwam helpen met toastjes maken.(toen wilde je nog kok worden).De boel is weer opgeruimd en gaan ons nu op de vakantie richten. Oom Hennie moet nog 2keer met de disco opstap voor we weg gaan. Afgelopen zaterdag had hij een schuurfeest waren ruim 1500 mensen en kwam hij om half 7 's morgens thuis.Heb je het al druk of is het allemaal nog wat voorbereiden op het seizoen?Ik lees wel weer van je in je dagboek. Voor dat we op vakantie gaan hoor je nog een keer van ons.Dikke knuffel van ons Hennie&Wil.

  • 25 Juni 2006 - 13:46

    Ida:

    Hoi PP,
    Tja het moet er maar eens van komen dat ik ga reageren. Van je lieve zus heb ik al lang geleden (nou ja lang) het adres gehad, maar net als jij daar druk bent ben ik hier druk. Gelukkig heb ik inmiddels van Marjo en van je moeder gehoord dat je het wel naar je zin hebt. Toch zeker niet te he? anders wil je misschien wel wegblijven!!!!
    Hier in Amersfoort regent het. Alfons vertrekt zondag voor twee weken naar Londen, hij gaat een taalcursus doen. Ik werk gewoon door en jij hebt daar ook nog wel wat te doen. Ik wens je nog veel plezier, zon en hoor wel via via of via deze web-log.
    Groetjes Ida (ook van Alfons natuurlijk

  • 27 Juni 2006 - 21:32

    Joyce:

    Hee Peter Paul,

    Als ik af en toe tijd over heb lees ik wat van je belevenissen daar in Frankrijk. Maar... waar blijven de foto's ??
    Zou leuk zijn als je die ook op internet zet. Veel (stage)plezier!

    groetjes, Joyce Tholen, van Sport en Bewegen Hilversum

  • 06 Juli 2006 - 17:41

    Tante Wil:

    Hoi P.P
    Hier zijn we nog even voor dat we morgen naar Zwitserland vertrekken.De meeste voorbereidingen zijn getroffen en onze vakantie is begonnen we hoeven niet meer naar de baas.Morgenavond vertrekken we voor 4 weken.Zo te lezen gaat het bij jou allemaal goed en is het (harde) werken begonnen.Je bent inmiddels uit je caravan verbannen en heb je nu een tent ook niet gek toch? Nu ik dit aan je zit te schrijven komt hier het muziekcorps voorbij zij zijn bezig met donateurs te werfen.Zondag is Ida een dagje bij ons geweest zoals je weet is Alfons naar Londen. Peter Paul
    ik ga afsluiten nog een hele fijne tijd en wij horen wel weer als we terug zijn.Dikke knuffel Hennie en Wil.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Quimperlé

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2007

1ste week alleen

20 Augustus 2006

home sweet home

27 Juli 2006

weer verhuist

29 Juni 2006

Drukte en verhuizen

13 Juni 2006

Rustig
Peter Paul

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 10453

Voorgaande reizen:

17 Juni 2007 - 17 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: